loading...
دانلود|اس ام اس|پیشواز|عکس +18
Admin بازدید : 258 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

 

fgdj
دختره نوشته: من ازصدای مردی خوشم میاد که سه خصوصیت داشته باشه:

کلفت باشه

گرم باشه

ناز باشه

یعنی منظورش واقعا صدا بوده؟ :|

.

.

.


استاد: کدوم عضو بدنه که تا ٩برابر میتونه بزرگتر بشه؟
دختر دانشجو: آلت مردها
استاد: خیر مردمک چشمه ، درضمن دخترم شما هم توقعت رو بیار پایین!!

.

.

.


مــورد داشــتــیم ازش پــرسیدن قــبل ازدواج تـــحقـیق کــردی؟

گفــته آره هـر کـــی بـاهـاش بـــوده راضــی بـــوده…. :|

تو Google Images سرچ کردم " نیمه گمشده من " ، عکس یه بزه اومد که داره علف میخوره!

من دیگه حرفی ندارم :|

.

.

خیابانی یه برنامه جدید داره اجرا میکنه به اسم «نیمه سوم»

بعد همین اول در مورد برنامه‌ش گفت:

این برنامه آمده تا حرف جدیدی در ورزش کشور مطرح کنه

حرف جدیدی که بارها گفته شده!

.

.

خداوکیلی شما فرق بین کروکودیل و تمساح رو میدونین؟!

من که نمیدونم! :|

.

.
اخرين و جديدترين مدل مو، رنگ، مش، ديزاين ناخن، گريم، ميك اپ عروس، تاتو و….
را فقط ١٠ روز ديگر پشت دسته هاي عزاداري ببينيد!!!

.

.

تو این روزا به بعضیا باید گفت عزیزم اگه نمی تونی آدم باشی

حداقل حیوون بی آزاری باش!

واللللا

.

.

بعضیام هستن وختی میرن دسشویی

باس سند بزاری تا بیرون بیان :|

.

.

ﯾﻪ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

پست متوسطو ﻓﻘﻂ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺰﻧﻦ

پست خوب کامنتم میذارن

ﻭﻟﯽ پست ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﻧﻪ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻧﻪ ﮐﺎﻣﻨﺖ

بلکه ﮐﭙﯽ میشه! :دی

.

.

ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺧﺪﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺧﻨﮓ ﺑﺎﺷﻪ

ﻛﻪ ﻭختی ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﮕﻪ ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺸﻘﻢ!

وختیم ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﮕﻪ ﺑﻴﺸﻌﻮﺭ ﻣﺴﺨﺮﻡ ﻣﻴﻜﻨﻲ؟!

.

.

پسریام هستن وقتی میخندن میرن رو سایلنت

دهنشون قد دهن تمساح باز میشه و فقط ازش هوا میاد بیرون

آدم یاد سشوار بی صدا میافته

.

.

من چن شب پیش متوجه شدم البته بهتره بگم مطمئن شدم

این کانون فرهنگی آموزش قلم چی به هیچ دردی نمیخوره ک هیچ

سال بعدهم باید پشت کنکور بمونی!!!!!!!!!!

بگو چرا؟؟؟؟؟؟الان میگم چرا؟؟!!!!!!!!!!!!

این پسره کوشا یادتونه ک همش توتبلیغاتشون نشونش میدادن

پشتیبانش زنگ میزد میگفت کوشا جون درس میخونی یانه؟؟؟

چند شب پیش بازم نشونش دادن ک داره درس میخونه و بازم پشتیبانش بهش زنگ میزد

تازه جالب اینجاس ک مامانش میگفت ای کاش زودتر تو کانون ثبت نام میکردیمش......

من دیگه نمیدونم چی بگم والا..................

.

.

یه بار موقع ناهار خوردن در حالیکه تو دهنم جای سوزن انداختن نبود

یه دفعه عطسم گرفت

فقط نمیدونم چرا بعدش اطرافیان دست از غذا خوردن کشیدن.

.

.

یادتونه بچه که بودیم وسط هال وایمیستادیم و دستامونو باز میکردیم....

اینقدر دور خودمون میچرخیدیم تا مخمون هنگ کنه که کجاییم...

بعدشم مثل مونگولا پاهامون به هم پیچ میخورد و

.

.

رفتم دکتر میگم سِک سِکَم بند نمی یاد ‫

یه دخدر بدون آرایش نشونم داد

از ترس سِک سِکم بند اومد ‫

اما الان از ترس خابم نمیبره

.

.

دختره پیغام گذاشته پسر خوب مثه جا پارکه ......مگه پیدا میشه؟؟؟

حالا فرضا پیدا شد

کدومتون پارک کردن بلدید؟

والا!!!!!!

.

.

تو دوران دبستان سر اینکه بفهمیم شتر گاو پلنگ چیه موهامون سفید شد

من در دوران دبستان :D

معلممون :)

همکلاسی ها :0

.

.

وای بدم میاد از اینایی که دارن از سرفه و عطسه میمیرن

اونوقت ازشون که میپرسی سرما خوردی

قطعا میگن نه حساسیته!!!

.

.

بچه های این دوره زمونه به کمک مادراشون از بسته ی آموزشی بالابالا استفاده میکنن،

اون وقت مادر من برای تربیت ما از یه پکیج استفاده میکرد

که شامل :یک لنگه دمپایی، دومتر شلنگ و یک عدد قاشق داغ میشد!!!

در پاره از مواقع حبس تو دستشوئی هم لحاظ میشد

.

.

دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده؟؟

گفت۱۸۰۰تومن!!!

یادم اومد من عاشق آب معدنی ام!!:|

.

.

دختره استاتوس زده از سگی پرسیدم

بعد از یه عمر وفاداری چی گیرت اومد...؟!!

سرش رو پایین انداخت

و گفت فقط و فقط قلاده

منم زیرش نوشتم زبون سگا رو از کجا میدونی؟

نمیدونم چرا کلی بهم فحش داد......

.

.

.

غضنفر اومد در تاکسیو ببنده راننده بهش گفت دستت لای در گیر نکنه!

غضنفر گفت سرت لای در گیر نکنه!!
.
.
.
قبلا از کسی خوشت می اومد باس آمار درمی آوردی مجرده یا متاهل
ولی جدیدا از یکی خوشت میاد باس بری تحقیق کنی ببینی دخدره یا پسر
.
.
.
ما یه بار گازمون قطع بود
مجبور شدیم سماور رو عصبانی کنیم که جوش بیاره ، بعد چایی خوردیم !
ما اینــیم دیگه
..
.
.
طرفو تو پوست خر قایم کردن از کوه و جنگل ردش کردن قاچاقی

رسوندنش ترکیه از اونجا رفته ۶ ماه کمپ پناهجوها ۳ بار پلیس دستگیرش کرده

باز فرار کرده آخر خودشو رسونده انگلیس ، هنوز دو ماه نشده میره بفرمایید شام میگه:

تنها آرزوم اینه همه باهم برگردیم ایران!!
.
.
.
آدما رو يا تو سفر بايد شناخت؛
 يا تو "بفرماييد شام" ..!
 .
.
.
من موندم چرا دخترا عكساي بچگيشون كه تو دريا بودنو بهت نشون ميدن اما عكساي
 
الانشونو نه :|
 خو مگه آب دريا فرق كرده ؟؟ :|
 
دريا درياست ديگه :|
.
.
.
شاﻣﭙﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
 ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﺗﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﯾﺪ ﻭ
 ﻣﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻤﺎﻟﯿﺪ
 ﺳﭙﺲ ﺁﺑﮑﺸﯽ ﮐﻨﯿﺪ!
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 دمشون گرم اطلاع رسانی کردنا !!!!
 ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻗﺮﻗﺮﻩ
 ﮐﻨﻢ .....
.
.
.
دخترای خارج تو 15 سالگی حامله میشن


اون وقت تو ایران دختره 20 ساله نقاشی فرستاده واسه عمو پورنگ :|
.
.
.
فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن آخیـــــــــــش!
.
.
.
به دوس دخترتون بگین عکستو گذاشتم بک گراند موبایلم!
ینی محاله ازتون تشکر کنه ها!
فقط میپرسه کدوم عکسمو گذاشتی؟!

به همین برکت قسم :))
.
.
.
یبار ميخواستم ﺁﺩﺭﺱ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﺑﻪ یه دختره گفتم ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ؟
ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﻴﮑﻨﻢ و ﺭﻓﺖ!
ﺩﻳﻮﻭﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ :|
.
.
.
دیگه کار از ساپورت و کلیپس گذشته!
امروز یه چکمه دیدم توش یه دختر بود!!
.
.
.
ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪﻳﻦ ﻳﻪ ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺟﻤﻊ رسمی ﺩﻭ ﺳﻪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺁﺧﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﻴﺶ ﻣﻴﺨﻨﺪﻩ

ﻭ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ ﺯﻭﺩ ﻗﻄﻊ ﻛﻨﻪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻛﻠﻤﺎﺗﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ :

ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ،ﺷﻤﺎ ﻟﻄﻒ ﺩﺍﺭﻱ،ﻣﻨﻢ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭ ﻭ … ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ

ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺎﻛﻼﺳﻪ!

ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ اساسی

منتهی

ﻧﻤﻴﺘﻮنه ﺟﺒﺮﺍﻥ کنه : ) ) ) )
.
.
.
رفتم کاغذ دیواری بخرم...متری 90 تا 450 هزار تومن !!!
 حساب کردم بخوام اسکناس 1000 تومانی جاش بچسبونم 82 تومن درمیاد !!! تازه میشه بهش ناخونکم زد !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 2,316
  • بازدید کلی : 86,741
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

     

    پیچک

    ارسال لینک

    GoldGirl