loading...
دانلود|اس ام اس|پیشواز|عکس +18
Admin بازدید : 202 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس طنز
از وقتی شوخی اختراع شد ، دیگه هیچ حرفی تودل کسی نموند !

.

.

.

زنه یه سیم کارت میخره میخواسته شوهرشو سوپرایز کنه،

میره تو آشپزخونه به شوهرش اس میده:

سلام عزیزم خوبی؟

شوهره ج میده: سلام گلم خودم بهت میزنگم، الان انترخانم تو آشپزخونه س...!

.

.

.

دخدره متولد 1382 نوشته:

عشق یا هرزگی؟!
از تنها بودنم راضی نیستم!
اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم :|

اونوخ من 10 سالم بود، هواپیما که رد میشد بای بای میکردم تا برام بوق بزنه! :))


از بس که این چند وقته مطالب عاشقونه خوندم،
همش فکر میکنم یکی منو ول کرده رفته !
.
.
.
ﭘﺴﺮ : ﺑﺎ ﺷﮑﻢ ﺧﺎﻟﯽ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﯿﺐ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺷﺶ ﺗﺎ !
ﭘﺴﺮ : ﻓﻘﻂ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ
ﭼﻮﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺳﯿﺐ ﺩﻭﻡ ﺷﮑﻤﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﻧﯿﺴﺖ!
ﺩﺧﺘﺮ: ﭼﻪ ﺟﺎﻟﺐ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ
- ﺩﺧﺘﺮ : ﺑﺎ ﺷﮑﻢ ﺧﺎﻟﯽ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﯿﺐ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ ﺩﻭﻡ : ﺩﻩ ﺗﺎ
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻩ، ﺍﮔﻪ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﺷﺶ ﺗﺎ، ﯾﻪ ﻣﻌﻤﺎﯼ ﺟﺎﻟﺐ ﻣﯿﺸﺪ … !
.
.
.
یه سوال از خانم ها دارم
زشته بخدا…
از سوسک میترسی؟
آخه شما تو شکم سوسک جا میشی؟
نه جامیشی؟
نه خب بگو میخام بدونم
.
.
.
یارو از ماشین پیاده شد در رو واسه زنش باز کرد!

زنش گفت: فدات شم عزیزم بعضی از کارات خیلی رمانتیکه :)

یارو گفت: زر نزن بیا پایین، در فقط از بیرون باز میشه! :|
.
.
.
میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره …
ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت ! والاااااااااااااااااااااا
.
.
.
من فقط عاشق اینم روی سیمِ برق بشینم
حواست به من نباشه دزدکی بهت ب.ر.ی.ن.م
کفتر سیاوش قمیشی
.
.
.
يه گدا داشتيم تو محلمون،هرچي خيابون شلوغ تر ميشد اين فلج تر ميشد! يه بار راهپيمايی شد، اين رفت تو كما!!!

.
.
.
وقتی می خوای خانمی رو از کاری منع کنی

بهش بگو: «برای پوستت خوب نیست»

در ۹۹٫۷۳ درصد موارد جواب می ده !

.

.

.

ﭘﻠﯿﺲ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﺖ ﻭ ﺑﺎﺯﺭﺳﯽ ﯾﻪ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ

ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﺳﻢ

طرف ﻣﯿﮕﻪ: ﻋﺒﺎﺱ

ﻧﺎﻡ ﭘﺪﺭ؟ ﻋﺒﺎسعلی

ﻓﺎﻣﯿﻠﺖ ﭼﯿﻪ؟ﻋﺒﺎﺳﯽ

ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺎﯼ؟ ﻋﺒﺎﺱ ﺁﺑﺎﺩ

ﮐﺠﺎﻣﯿﺮﯼ؟ﺑﻨﺪﺭ ﻋﺒﺎﺱ

ﭘﻠﯿﺴﻪ ﺷﺎﮐﯽ ﻣﯿﺸﻪ!!! ﻣﯿﮕﻪ: کصافط ﻣﻨﻮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ؟!

یارو ﻣﯿﮕﻪ: ﻧﻪ ﺑﻪ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺎﺱ! :))

.

.

.

یارو کچله رو کلش یه خال داره اندازه 10 تومنی، رفیقم میگه اون خاله؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دکمه Power اگه دست بزنی یارو خاموش میشه!

.

.

.

اسبه زنگ میزنه سیرک میگه آقا شما برا سیرکتون اسب نمیخواین؟

یارو میگه هنرت چیه؟

اسبه میگه کصافطه نفهم دارم حرف میزنم!

.

.

.

دقت کردین تو فیلمای ترسناک وختی طرف میخواد فرار کنه تا زمانی که قاتل به 1 متریش نرسیده ماشینش روشن نمیشه؟ :-) /**/

 

.

.

.

دیشب خواب دیدم دوس دخدرم رفت زیر تریلی هیژده چرخ، گوشت چرخ کرده شد... :(

 

ینی با داد از خواب پریدماااااا

نیم ساعت فقط میلرزیدم!

گوشیو برداشتم بهش زنگ بزن شارژ نداشتم!!!

داشتم روانی میشدم، خودمو به در و دیوار میکوبیدم...

بعد ییهو یادم اومد من خودم دخترم، دوس دخدرم کجا بود!!! :دی

.

.

.

امروز سر خیابون وایستاده بودم منتظر تاکسی، ییهو دیدم یه پراید برام بوق زد!

گفت: کجا میری؟

گفتم: هرجا تو بری،فقط بذار سوار شم!

بلاخره یارو قانع شد منم رفتم جلو نشستم و کلی به دیگران فخر فروختم... :دی

.

.

_________________________www.kingwap.rzb.ir______________________________

ترامادول خوردیم؟؟؟!!!

.

.

.

.

.

علی دایی درحال پرسیدن از بازیکنان که چرا ما گل خوردیم؟ خخخخخ

.

.

.

جدیدترین فُش در سال 2013:

.

.

.

.

.

بدبخت برو عمتو از افق جمع کن! :دی

.

.

.

فقط یه ایرانی میتونه به جای اینکه چند سانتی متر جابجا بشه، سفره رو بکشه سمت خودش!!! :)))

.

.

.

آیا می دانید کوتاه ترین جنگ بین زانزیبار و انگلیس در سال 1896 رخ داده است و تنها 38 دقیقه طول کشیده؟!!!

.

فک کنم رفتن لب مرز به هم فُش دادن برگشتن!!!

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 3,040
  • بازدید کلی : 87,465
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

     

    پیچک

    ارسال لینک

    GoldGirl