loading...
دانلود|اس ام اس|پیشواز|عکس +18
Admin بازدید : 206 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (2)

اس ام اس غمگین دی 91

حالم خوب است!اما دلم تنگ آن روزهایی است که میتوانستم از ته دل بخندم….

 

.

.

.
برگشته اى اما…
براى من
برگشت خورده اى…
نمى خواهم آغوشى را که،
بوى گند دروغ و خیانت مى دهد…

.

.

.

ازهیچ کاربچگی ام پشیمان نیستم،جزاینکه آرزوداشتم “بزرگ شوم"

هی معشوقه ی من!
هیچ حواست هست؟
الان یک ماه و یکصد روزه که رفتی…
می فهمی؟
.

.

.




من زانوهایم رابه آغوش کشیده بودم!وقتی توبرای آغوش دیگری زانو زده بودی!


^

^

^

 


آدمهـــــــــــــا زمـــاني از هم دور مي شــوند

كــه بــه كــــــــــــــــس ديگـــــــــــــري نزديک مي شــوند


^

^

^

 


زیر خاکسترهاى سیگارت له شدم..
حواست هست؟!


^

^

^

 

یک “برو “بر زبانم آمد

به خاطر تو

و هزار هزار” بمان” که در دلم ماند که ماند

که ماند…



^

^

^

 


خدایا…
همان لحظه که مادرم شیرش را بر من حرام کرد،و تو دنیایت را،به بزرگی حرمت مادر پی بردم…!


^

^

^

 


کاش میفهمیدی که تو
از دید من زیبا بودی…
دیگران حتی نگاهت هم نمیکردند…
و تو چه اشتباهی مغرور شدی…


^

^

^

 


گذار دیوانه صدایم کنند
بگذار بگویند مجنون
فرقی نمیکند
من تمام هویت خودرا از زمانی که
اسمم رادیگرصدانزدی
ازیاد برده ام!!!



^

^

^
^

^

^

 

بـــاد آورده را بــــاد مــی بــــرد ، قــبـول !!!

اما تو که با پاهای خودت آمده بودی ، چرا ؟!


^

^

^

^

 


مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد .


^

^

^

 

 


حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم . . .



^

^

^

 

خدایا فکر کنم سرنوشت منو وسط میدون شهر نوشتی ؛ بس که هرکی به من رسید منو دور زد …


^

^

^

 


رفت؟؟
به سلامت…..
من خدا نیستم که بگویم صد بار اگر توبه شکستی باز آی
آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد
رفتنش مردانه نبود لااقل مرد باشد و برنگردد….
خط کشیدن بر من پایان من نیست!
آغاز بی لیاقتی اوست!….


^

^

^


میگن هر شکستنی رفع بلاست!ای دل تحمل کن…
شاید حکمتی باشد…


^

^

^


چقــدر باید بگذرد؟

تا مـن

در مـرور خـاطراتم


وقتی از کنار تــو رد می شوم.

تنـــم نلــرزد

بغضــم نگیــرد …

^

^

^


شهـــامــت مــی خواهــد
"ســـــرد بــاشــی" و "گــرم لبخنــد بزنـــی" ...!


^

^

^


هــــی لعنتــــی ...
اون طــــوریــــم کــــه تــــو فکــــر میکنــــی نیست ..
شایــــد عــــاشقت بــــودم،روزی .....!
ولــــی ببیــــن بــــی تــــو
هــــم زنــــده ام،
هــــم زندگــــی میکنــــم ...
... فــــقــــط گــــاهــــی در ایــــن میــــان،
یــــادت ...
زهــــر میکنــــد بــــه کــــامــــم زندگــــی را ...
همیــــــــــــن !!


^

^

^


کاش بدانی ، قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی : بمان ،
نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی : هر طور راحتی



^

^

^

 

کاش…!باز معلمی بود و انشایی میخواست…!روزگار خود را چگونه میگذرانید…!تا چند خط برایش دردودل کنم…!


^

^

^


حماقت چیست؟
اینکه من تو را با تمام بدی هایی که در حقم کردی و میکنی..!
هنوز دوست دارم…


^

^

^

بیزارم از این خوابها که هرشب مرا به آغوش تو می آورند و صبح با اشک از تو جدایم می کنند

^

^

^

مگه قلــبـــــ مـــن بـــتـــــــ بــود…؟
که خدا تـــو را
برای شـکـستــنـــش فرستاد…؟

^


^

آدم دلتنگ ؛

حرف حالی اش نمی شود ….

لطفاً برایش فلسفه نبافید …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا033 در تاریخ 1391/10/10 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز شما هم لینک شدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 807
  • بازدید سال : 2,985
  • بازدید کلی : 87,410
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

     

    پیچک

    ارسال لینک

    GoldGirl