loading...
دانلود|اس ام اس|پیشواز|عکس +18
Admin بازدید : 243 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

استاتوس انتظار

دلتنگی یعنی : دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو می بینی

.

.

.

شاید قانون دنیا همین باشد ،

من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش

از آن دیگریست...

.

.

دیـــــــــــــــــــــر آمـدی …

کمـــــــــــــــــــــــی تغییـــــــر کرده ام !

بــــــــرای شناخـتـنـم عکـســــــــــم را مچـالـــــــــــه کن!

اس

 

روی کفنم بنویسید:موریانه ها زهرمارتان،این تن که میخورید پر از حسرتهای شیرین بود!!!

.

.

.

در شهر بودم
دیدم هر کس به دنبال چیزی میگردد
یکی به دنبال چهره ای دلکش
یکی به دنبال چشمان هرزه گرد
یکی به دنبال نان
یکی به دنبال اتوبوس!
اما دریــــــغ هیـــچکس به دنبال خـــــــدا نبود……..

.

.

.

ابــــــــراهیم نیستم
اما احساسم را قربانی کسی کردم که ارزشش کم تر از گوسفند بود

.

.

.

بیآییـ ــ ـد بـ ه هـ ـم دروغ نگوییــ ـمـ ...

آدمـ اسـ ـت ...

بآور مـ ـی کند ...

دل مـ ـی بنـ ـدد !

.

.

.

ایـن بـی تــفـآوتـیهـآ...

ایــن بـی خــَـبــَـری هــآ...

گــآهی دیــدآر از ســَـر اجـبـآر...

نــَـبـودَن هآ ... نـَـدیــدَن هــآ ....

یــَـعـنـی بــُـرو ...!

گـــآهــی چـِـقــَـدر خِــنـگ مـیـشــویـم ...!

.

.

.



هرچه اید به سرم باز بگویم گذرد

وای از این عُمر که با “میگذرد” میگذرد . . .

.
.

.

ای کـــــــاش همه به جایی برسیــــــــم که هر روز بگوئیــــــــم :

ای فردا ، هر چه می توانی کن که امروز را به تمامی زیسته ام !

.

.

.

sms عاشقانه

تو چه ساده می روی و …

من!

چقدر دوستت دارم هایی که بست نشسته بر گلویم!

.
.
.

نـمـی‌دونـم چـه سـرّی داره!

اسـم کـوچـیـکـم هـزار بـار هـم گـفـتـه شـه..

بـه پـایِ یـه بـار گـفـتـن تـو نـمـی‌ رسـه …
.

.

.

خنده رامعنی سرمستی مکن ، انکه میخندد غمش بی انتهاست…

.

.

.

آهسته فتح کرده ای با چشمهایت

هرچه داشته ام را

حالا تمام جهان من مستعمره ی توست
.

.

.

هوای مُردن
بیخ گوش من است
همانجایی که روزی
رد نفسهای تو بود…
.
.
.
گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من،
از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم …
.
.
.
محکم ببار باران نـــــــــــــم نــــــــــم علاج زخمـــــــــهایم نیست…
.
.
.
دل آدم چه زود خر میشه!
با یک “دلخوشی”
با یک ” هستم ”
با یک ” نترس ”
با یک ” نوازش ”
با یک ” آغوش ”
و چه راحت خرد میشه
با یک نگاه “متفاوت ”
با یک حرف ” نامتعارف ”
.
.
.
مثل یک سکوت تلخ چه ساده باختم میان بی توجهی های تو …
.
.
.
شیشه های خانه ها را دستور دادند دوجداره باشد ،
دیگر وقتی باران می بارد صدایش شنیده نمی شود …
یاد اشکهای بی صدای خودم افتادم !
.
.
.
بدترین حسه دنیا اینه که،
بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره

.

.

.

تو گفتی دوستت دارم
و من باور کردم
گناه کدام یک از ما
سنگین تر بود؟
.
.
.
لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم ؛
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست …
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد …
.
.
.
ابتــدا ” شُمــ ـا ” بـــود
بعـــد ” عزیــ ـز دلــ َـﭞ ” شـــد
و امـــروز دوبــاره ” شُمــ ـا ” شـده
درســﭞ مثــل وقتے ﮐﮧ خوابـــ مے بینے و
صبحــ بـــاز مے گردے سر جـــاے ِ اولـــــ ـﭞ …

.

.

.


شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی

کسی رو نداری که بهت فکر کنه !

اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .

.

.

.

رو بعضی ها باید برچسب زد :

تست شد ، آدم نیست . . . !

.

.

.

به هرکه می گویم “تو” به خودش می گیرد

چه ساده اند اینها ! نمیدانند هیچکس برای من “تو” نمیشود . . .

.

.

.

صدا میکنم ” تو ” را

این ” جانی ” که میگویی

جانم را میگیرد!

نزن این حرف ها را !

دل من جنبه ندارد . . .

.

.

.

تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه:

فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو…

.

.

.

رفتنت را خیالى نیست

فقط مانده ام جکونه در جشمانى به آن زلالى

جا داده بودى آن همه دروغ را

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 804
  • بازدید سال : 2,982
  • بازدید کلی : 87,407
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

     

    پیچک

    ارسال لینک

    GoldGirl