loading...
دانلود|اس ام اس|پیشواز|عکس +18
Admin بازدید : 407 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

love

مگر خودت نگفتی خداحافظ؟

پس چرا وقتی گفتم”به سلامت” نگاهت تلخ شد؟

برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر!

خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم

و دلیل رفتنت را جویاشوم…

.

.

.


مـیــدونــیــن دِلــَــم چـــی مـــیـــخـــواد!!!!
خــُــــدا بــــیــــاد بــِــهــِـم بــِــگــــه:
دیـــــوونــَــم کـــَـردی بـــیــــا ایــــنـــَـم هـــَـمــــونــــی کـــــه مــــیــــخــــواســــتـــــی...

.

.

.

می گویند : سـاده نیست . . .

گذشتن از كسى كه گذشته هایت را ساخته و آینده ات را ویران كـرده …!!!

امـا من گذشتم . . .

54غ6



ای کاش گفته بودی

که عاشق دیگری شده ای؛

من خودم عاشق بودم،

درکت می کردم . . . .
.
.
.
هــی فـِلانـی ؟!

تـَـمام کـتاب هایـم را ریختـم کـف اُتاق

دانه دانه ورق زدم

کـلنجار رفتـم !

در هیچ لـغت نامه ای هیچ واژه ای نــبود
.

.

.

بـــه سلامتـــي پســـری که به خاطر عشـــقش پای چشمـــش کبـــود ميشه.......
اما تف به دختـــری که گردنـــش پيش کســـي ديگه کبود ميشـــه.....
.
.
.
دردلم آرزوی آمدنت می میرد
رفته ای اینک، اما آیا
باز برمیگردی؟
چه تمنای محالی دارم
خنده ام می گیرد
.
.
.
جـدول حـل می کنــم

« سخـت متلاشــی و از هم پاشیــده »

پنــج حرفــی !

با خــودم فکــر می کنــم مـن چقـــدر « د ا غ ا ن »  م…
.
.
.
از فردا بیشتر مراقب باش !
تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است که عاشقانه گریه کردم
.
.
.
اینجآ بوے خوטּ میآیـכ .. !

رگـہآیـρ عجیب

هَوَسِ تیغ כآرنـכ ..
.
.
.
اعترافــــــــ مـــی کنمــــ                

  بـــه خیانتــــــــ                                     
             
  در نبودتــــــ با خیالتـــــــــ                                    

    بُودمــــ
.
.
.
مچاله کرد..
شکست..
بند زد..
خط زد..
خلاصه ارث پدرش که نبود,دل من بود……
.
.
.
دلتنگ نوشته هاتم …
خوب و بدش مهم نیست !
مهم اینه که تو مینویسی و من میخونم …
لطفا باز هم بنویس ………
.
.
.
اعتماد کردی؟
خیانت دیدی!
درد داشت!
تنها شدی!
این اشتباه رو دوباره تکرار نکن نگو این با بقیه فرق داره
این فقط…
بازیگر بهتریه…
شک نکن……….
.
.
.
اهای مرغ عشق فخر نفروش
معشوقه ی توهم به لطف قفس وفادارمانده….
.
.
.
گفت تا ابدتنهایت نمیگذارم

ابدش چه زود عفو خورد . . .
.
.
.
ﮔﺎﻫـــــﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟـــــﻢ ﻫﻮﺱ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ …

ﺍﺯ ﻫﻤـــــﺎﻥ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮎ ﺣــــــﺮﻑ ﺗﻮ ﭘﺸــﺖ ﺑﻨﺪ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﺪ که ﻣﯿﮕﻮﯾــــﯽ :

ﻣﮕﻪ ﺩﺳﺘـــــﻢ ﺑﻬــــﺖ ﻧﺮﺳـــــﻪ . . .
.
.
.
خطش را عوض کرد !

من ماندم و ( دوستت دارم ) هایی که هیچوقت تحویل داده نشد !
.
.
.
ﻋﺠﺐ ﺩﻝ ﭘﺮ ﺗﻮﻗﻌﻰ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻦ !!!

ﭘﻴﺸﺎﻧﻰ ﺍﻡ ، ﭼﺴﺒﻴﺪﻥ به ﺳﻴﻨﻪ ﺍﻯ ﺭﺍ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ

ﻭ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ، ﺧﻴﺲ ﮐﺮﺩﻥ ﭘﻴﺮﺍﻫﻨﻰ ﺭﺍ …

.

.

.

به او بگویید :
خیالش راحت !
شادیش را اشک می ریزم …
لازم نیست بلندتر بخندد….
خدا لعنت کند دل بیچاره ی من را ….
.
.
.
بــــرایِ بـــــه گـریه انداختنِ من

نـــــیازی به داد و فـــــریاد نیست!

بغـــــضِ لعنتیِ من

این روزهـا بــــآ  عـــزیزم و جانم  می شکـــند
.
.
.
تلخ ميگذرد
اين روزها را ميگويم
که قرار است از تو که آرام جان لحظه هايم بوده اي …
براي دلم يک انسان معمولي بسازم …
.
.
.
گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت

خواهم گفت !
.
.
.
هـِــ ی غریبـــﮧ !
قیــآفت خیلـے آشنـآست
من و تو قبلا جـآیـے همدیگرو ندیدیــ م ؟
آهـ ـآن… یـ ـآدم اومــد
یــﮧ روزآیـے یــﮧ خاطره هـآیـے بـآ هم دآشتیم
یـآدمــﮧ اون موقع دم از عشق میزدے
هــﮧ … انقدر مــآت نگـ ـآم نکن
عشقت حسودیش میشــﮧ !
دســتات ارزونــی خودتــ..
رآستــے قبل رفتنت : دیگــﮧ هیچ حسـ ے بهت ندآرم
دیگــﮧ وقتــے دیدمت دلم نلرزید
خوآستم بدونـی!
.
.
.
چند ساليست
در اتاقم را نيمه باز گذاشته ام
مبادا بيايد
و من از انتظار مرده باشم
و او پشت دربماند،
اسفند كه هيچ،
فروردين را هم برايش دود كردم
و او نيامد
.
.
.
گریه کردن و خرد شدن کافی نیست ، در جواب رفتن تو باید مرد !
.
.
.
ایســــتاده امـــــ
بگــــذار ســـــرنوشـــت راهـــــش را بـــــرود...!
مــــــــــــن،
همیــــن جــــا،
کنــــار قــــولــهایــت،
درســـــت روبــــروی دوســــت داشتـــنت
و در عمــــق نبودنــــت،
محــــکم ایستــــاده ام...!
.
.
.
به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که…

“روزی شادیش آرزویت بود”…
.
.
.
نگران شب هایم نباش . . .
تنها نیستم !
بالشم. . .
هق هق سکوتم. . .
قرص هایم . . .
پاکت سیگارم . . .
لرزش دستانم . . .
همه هستن، تنها نیستم . . . !
.
.
.
کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .
.
.
.

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !
.
.
.
شبا تا صبح بیدارم،خوابم نمیبره،منتظر میمونم عکست چشماشو ببنده بعد بخوابم
.
.
.
می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!!!…………
.
.
.
kingwap.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 2,315
  • بازدید کلی : 86,740
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

     

    پیچک

    ارسال لینک

    GoldGirl